چهارمین کنگره ملی مهندسی نفت ایران توسط انجمن مهندسی نفت ایران و با همکاری و مشارکت وزارت نفت و شرکت‎های تابعه، مجموعه‎های تابعه وزارت علوم و دانشگاه‎های معتبر، معاونت علمی فناوری ریاست‎جمهوری و بخش غیردولتی، خصوصی و دانش‎بنیان با هدف قرار دادن نیازهای روز صنعت نفت و بخش بالادستی در 19 و 20 خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

این کنگره در ادامه همایش‎های قبل با در نظر گرفتن نیازهای صنعت نفت در خصوص تولید بهینه از میادین مشترک، توسعه میادین نفت و گاز و قرادادها و فناوری‎های نوین به صورت ملی، اهداف ذیل را دنبال می‎کند:

- تلاش در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
- آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و جدیدترین متدها و مطالعات در زمینه نفت
- افزایش تعاملات و هم‎افزایی میان اندیشمندان و مراکز علمی-پژوهشی و صنعتی کشور در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
- همفکری و کوشش برای ارتقای سطح آموزش و پژوهش در رشته‎های مرتبط با نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
- آشنایی بیشتر پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی و صنایع با میادین هیدروکربنی و صنعت نفت ایران
- تلاش در راستای تحقق اهداف افزایش تولید و منافع ملی و بومی‎سازی تکنولوژی
- معرفی اهمیت مهندسی نفت در ارتقای کیفی و کمی بخش بالادستی
- افزایش آگاهی نسبت به تکنولوژی‎ها و نرم‎افزارهای نوین مهندسی نفت

همچنین یادآور می‎شود همانطور که گفته شد، این کنفرانس در دو روز برگزار شده و شامل کارگاه‎های آموزشی تخصصی، پیش و پس از کنفرانس همراه با میزگردها، پانل‎های تخصصی، بازدیدها و گردش‎های علمی و صنعتی است.

به اطلاع می‎رساند نتیجه داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنگره در سی‎ام فروردین ماه اعلام خواهد شد؛ همچنین آخرین مهلت ثبت نام 30 اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

لازم به یادآوری است که محورهای این همایش اعم از مدیریت اقتصاد و حقوق نفت، تحقیقات و فناوری‎های نوین در صنعت نفت، خام‎فروشی و زنجیره ارزش افزوده، انرژی و محیط زیست در بخش بالادستی و ... است.

دبیرخانه همایش از علاقه‎مندان خواست برای ثبت نام، معرفی کتب برتر، معرفی ایده‎های برتر فناورانه، و همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره دعوت به همکاری شده و درخواست می‎شود برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این همایش به شماره‎های 88101464، 88101446، 88104895 تماس بگیرند و یا به آدرس www.ISPE4.ir مراجعه کنند.

چهارمین کنگره ملی مهندسی نفت ایران ، 19 و 20 خرداد ماه امسال در تهران، مرکز همایش‎های بین‎المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

تماس با ما

تهران، سعادت آباد، خیابان ایثارگران شمالی ،کوچه ایثار 4 ، پلاک 7
کدپستی :  1981814633
تلفن :          22379025
فکس:          22372534
            

ماگما در شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی سایت طراحی سایت